Práce PR manažerky je sice náročná, ale v mnoha ohledech super, to vám řekne asi každý, kdo tu práci dělá a má rád 🙂

Poznala jsem díky ní spoustu skvělých lidí – klientů, novinářů i kolegů. Vyslechla jsem si opravdu zajímavé příběhy o tom, jak se dá prosperující firma založit v garáži a při zaměstnání. Také jsem díky schůzkám a organizaci tiskových konferencí poznala tolik útulných kaváren, výborných restaurací i hotelů, že bych mohla sepsat malého pražského průvodce…

Ale to ještě není to hlavní. Během posledních let se ze mě totiž stala chodící studnice moudrosti :-D. Díky práci s tiskovými zprávami, které v sobě snoubí zajímavosti z celého světa, názory odborníků ze všech možných odvětví, zkušenosti klientů i zákazníků, ale také informace vycházející z vědeckých studií či publikací, vím kde co o kde čem!
Věděli jste třeba:
– ve kterou denní dobu nejčastěji koušou komáři?
– co vám báječně podpoří imunitu?
– v čem spočívá technika „lehaného skla“ ?
– čím vyléčíte svému pejskovi nachlazení?
– že sedací vak se dá prát?
– že přechod mají i muži?
– kde je na Slovensku tak krásná příroda, že se vám nechce vracet zpátky?
– jak léčit všechny možné kožní problémy bez kortikoidů?
– jak na jarní detox?
– jak se v létě vyvarovat zánětům intimních partií?
– co vám pomůže proti podzimní depresi?
– jak v zimě pečovat o pleť?

Považte, já ano!  A informací stále přibývá, takže doufám, že budou v našem portfoliu přibývat i klienti z nových a nových odvětví, protože se opravdu ráda učím nové věci. (A dovedete si představit, jak tím vždycky ohromím rodinu a přátele? :-D)
No a co mi tahle práce vzala? Vzala mi bezstarostné listování časopisy, kdy si člověk prohlédne nové modely na danou sezonu, recepty z cukety, nebo vyluští křížovku a o nic jiného se nestará! Já už tohle nedovedu. Jakmile mám v ruce časopis, tak podvědomě při listování hledám, jestli se v něm píše o některém z našich klientů. Také se podívám, co se zajímavého píše o konkurenci našich klientů no a pak se teprve podívám na obsah stránek z pohledu běžného čtenáře. Ale než stihnu nalistovat kosmetickou dvojstranu, abych získala tip na nový lesk na rty, tak už si píšu poznámku, že tohle a tohle téma by se hodilo na podzim. A pak si vzpomenu, že jsem se chtěla podívat na tiráž… No a pak si vezmu jiný časopis a děje se přesně to samé! 😀

Jiřka