V rámci strategie jsme zvolili následující kroky:
- PR komunikace formou media lobbingu
- Atraktivní obsah na sociálních sítích (Facebook, Instagram)
- Influencer marketing
- BLOG zaměřený na SEO
V úvodu jsme s klientem sestavili medialist obsahující relevantní média s ohledem na produkt a cílovou skupinu. Bylo také nutné zohlednit odlišnosti cílové skupiny v Čechách (oproti domácímu slovenskému publiku) a přizpůsobit komunikaci jejímu očekávání. Díky dlouhodobě budovaným vztahům s novináři, kvalitnímu a zajímavému obsahu a rozhovory s odborníky, jsme mohli v rámci media lobbingu realizovat na pravidelné bázi početné offline i online PR výstupy.
Pomáhali jsme tak zvyšovat nejen vnímání značky a nadstandardní kvalitu a účinnost produktů z čerstvé hlívy ústřičné, ale rovněž jsme se snažili informovat veřejnost o možnostech zvyšování obranyschopnosti organismu a propagovali zdravý životní styl, kvalitní stravu a odpočinek jako prevenci před snížením imunity.
Rok 2020 změnil fungování mnoha odvětví a u doplňků stravy pro podporu imunity to pochopitelně platí dvojnásob. Potřeba edukativně zaměřených článků, sestavených ve spolupráci s odborníky, ještě vzrostla.